sobota, 10 stycznia 2015

Lassi z jabłkiem i cynamonem

Jedyną rzeczą, której nie brakuje mi po powrocie z Indii jest lassi… Tylko dlatego, że mogę odtworzyć jego smak nawet w przykrytej śniegiem Polsce. Lassi to indyjski napój przyrządzany z jogurtu naturalnego, wody i czego tylko dusza zapragnie. Dosłownie! Jest lassi na słono, jest lassi na słodko, i z owocami, i z warzywami – wszystko, byle zaspokoić pragnienie w upalne dni. Ja wymyśliłem zimową wersję z jabłkami i cynamonem. Pisząc tego posta wpadł mi do głowy pomysł, aby te jabłka uprzednio upiec i wystudzić.


Składniki:
- 200g płynnego jogurtu naturalnego
- 1 jabłko
- 1 łyżeczka cynamonu
- 2 łyżki cukru pudru

Wszystkie składniki wrzucamy do stojącego miksera i miksujemy na wysokich obrotach do powstania kremowego napoju.

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia robisz Jacku :) Z przyjemnością je oglądam. A i przepisy są bardzo ciekawe, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękujęza odwiedziny i dobre słowo! :) Zapraszam ponownie i pozdrawiam,

      jacekwkuchni

      Usuń